همایش ملی «سردار بی سر» در کاشان برگزار می شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از برگزاری همایش ملی «سردار بی سر» با معرفی شخصیت شهید حاج ابراهیم همّت در این شهرستان خبر داد.

«جواد دهقانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: هم‌زمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس روز ولایت مداری، جوانان ، علم و دانش پژوهی و در نخستین روز آغاز سال تحصیلی جدید، همایش ملی «سردار بی سر» با معرفی شخصیت شهید حاج ابراهیم همّت در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: این همایش از ساعت ۹ صبح شنبه دوم مهرماه به همت دبیرستان نمونه دولتی سپیده کاشانی و با همکاری بسیج دانشجویی و کانون های شهدا و رسانه حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می‌شود.

 

دهقانی هدف از این همایش را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و معرفی الگوهای برجسته‌ این عرصه دانست و افزود: در این همایش، حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و سردار چهارباغی از سرداران دفاع مقدس در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه‌داد: گلباران و عطر افشانی گلزار سه شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، برپایی نمایشگاه عکس« سلطان طوس » برگزیده عکس عکاسان مشهور کشور در حال و هوای آستان ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام از برنامه‌های جانبی این همایش یک روزه است.

 

دهقانی اظهار داشت: مسابقه دلنوشته با شهید همت، فال شهدایی و تقدیر از دانش آموزان برگزیده دبیرستان نمونه دولتی سپیده کاشانی و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد چهارده معصوم علیهماالسلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به عنوان بزرگترین مجتمع مسجد دانشگاهی کشور از دیگر برنامه‌های فرهنگی این همایش خواهد بود.

 

کد خبر 1218239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha