مسابقه آشپزی ویژه نوجوانان مسجدی کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: یک دوره مسابقه آشپزی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: تقویت مهارت آموزی و روحیه کار گروهی از اموری است که در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نسبت به آن اهتمام جدی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بدین منظور بچه های مسجد در برنامه های سرگرمی و تفریحی گروه های مختلف سنی سعی بر هدفمند کردن آن دارند تا غنی سازی اوقات فراغت مسجدی ها به صورت هدفمند مدیریت شود.

 

وی عنوان کرد: اردوی باغ شهر مسجد از برنامه های است که معمولاً مورد توجه گروه های مختلف سنی قرار دارد و بچه های مسجد به صورت گروهی در این اردو شرکت می کنند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: در اردویی که ویژه گروه سنی نوجوانان صورت گرفت، یک دوره مسابقه «آشپزی» نیز ویژه بچه های مسجد انجام و مورد استقبال آنها قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: این مسابقه آشپزی با هدف تقویت مهارت آموزی، ایجاد روحیه همکاری و مشارکت میان بچه های مسجد و تقویت مهارت های زندگی انجام شد که بچه ها با تقسیم بندی به چند گروه در این مسابقه شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم بیان کرد: در پایان نیز بچه های مسجد دست پخت خود را به عنوان وعده نهار تناول کرده و گروه برتر مسابقه نیز تجلیل شدند.

 

وی در پایان اظهار کرد:‌ مشارکت در برنامه های مختلف به منظور تقویت روحیه همکاری و کار گروهی در میان بچه های مسجد همواره مد نظر این کانون فرهنگی هنری بوده و سعی بر آن شده تا در برنامه های مختلف و متنوع از توان سایر بچه های مسجد در گروه های مختلف سنی استفاده شود.

 

کد خبر 1218286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha