برنامه احیای شب ۲۸ ماه صفر در کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با شب ۲۸ صفر برنامه احیای شب بیست و هشتم توسط کانون شهید مفتح در سقاخانه ای که در اختیار کانون قرار گرفته برگزار می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از شهرستان ملایر گفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .
مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با اشاره به  برنامه های این کاتنون در ایام 28 و 29 صفر افزود: این کانون در  ایام ماه محرم و اربعین  برنامه  عزاداری سید و سالار شهیدان را داشته و این برنامه ها در 28 و 29 صفر  نیز انجام می شود.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر افزود: از برگزاری برنامه عزاداری همزمان با رحلت پیامبر اعظم(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) در این کانون خبر داد و گفت:  همچنین یک سقا خانه و موکب نیز از اول محرم توسط یکی از خیرین در اختیار کانون قرار داده شده که برنامه احیای شب 28 صفر را با برنامه های ادعیه خوانی، عزاداری، قرائت  زیارت حضرت رسول(ص)را داریم.

 

 وی  برگزاری برنامه عزاداری همزمان با روز 28 و 29 صفرف توزیع نذورات در بین خانوادهای نیازمندف  و برگگزاری نشست های بصیرتی را از دیگر برنامه های این کانون در ابن ایام دانست.

 

حجت الاسلام داوری همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد خبر داد و افزود:: همزمان با شب 28 محفل انس با قرآن نی در کانون با حضور اعضای کانون برگزار می شود.

کد خبر 1218375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha