ملت ایران با فتنه‌گران مقابله می‌کنند

زیویار با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی و ایثار مردمان این سرزمین است، گفت: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت با فتنه گران مقابله می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار » امروز(2 مهر) آیین نواخته شدن زنگ مهر در هنرستان امیرکبیر خرم‌آباد  و آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون پاک شهیدان است.

 

وی ادامه داد: نظام سیاسی ما حاصل قرن ها جانفشانی است که تا قبل از آن نصیب ایران نشده بود چراکه کامل ترین نظام ها می‌باشد که ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) تصمیم گرفتند و آن را بدست آوردند.

 

استاندار لرستان با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس با موشک های بسیار به کشور حمله کردند که با آن وضعیت نتوانستند به اهداف شوم خود در نظام اسلامی دست یابند.

 

زیویار با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: عده‌ای با شکستن شیشه و تخریب اموال عمومی نمی‌توانند مردم را از نظام دلزده کنند، در این شرایط مردم آمادگی دارند با قدرت وارد میدان شوند.

 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته تا به این مرتبه رسیده است چراکه ملت ایران با فتنه‌گران مقابله می‌کنند.

 

زیویار همچنین با اشاره به اینکه آموختن و آموزش دادن جزو نعمات الهی است خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام و برخی آیات در خصوص تعلیم و تربیت و یادگیری انسان تاکیدات بسیاری شده است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت ما شامل همه ارکان جامعه می‌شود، اظهار کرد:  در نظام اسلامی نظام تعلیم و تربیت تمامی افراد را در برمی‌گیرد.

کد خبر 1218392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha