۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز آران و بیدگلی در سر کلاس درس حاضر شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از حضور ۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز آران و بیدگلی در کلاس درس همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

رحمت اله مشرقی در حاشیه مراسم نمادین زنگ بازگشایی مدارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید ۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در شهرستان آران و بیدگل به سر کلاس درس رفتند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: از این تعداد ، ۵۲٪ دانش آموزان دختر و ۴۸ درصد پسر هستند که امسال در مدارس در سطح شهرستان آران و بیدگل به تحضیل خواهند پرداخت.



مشرقی ادامه داد: در روز ۳۱ شهریور هم همزمان با جشن شکوفه ها بیش از ۲ هزار دانش آموز کلاس اولی در آران و بیدگل در ۶۰ مدرسه تحصیل علم را آغاز کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل ادامه داد: در مجموع ۱۷۰ مدرسه در شهرستان آران و بیدگل فعال است که ۱۳۰ مدرسه دولتی و ۴۰ واحد آموزشی خصوصی و غیر انتفاعی است.

 

مشرقی تصریح کرد: کمبود نیرو برای حضور در مدارس یکی از مشکلات آموزش و پرورش آران و بیدگل است که بر این اساس در سال جاری با معلم بازنشسته، نیروهای جدیدالاستخدام و خرید خدمات با تجربه و سابقه کار در سال های گذشته مشکل کمبود نیرو حل شده است.

کد خبر 1218461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha