تلاش دشمنان برای شکست انقلاب نافرجام است

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: اغتشاشات نوعی غربالگری جبهه حق از باطل است که هرازگاهی اتفاق می افتد چهره های پنهان "عَضُّوا عَلی الا نامِل"را معرفی می کند و انقلاب راه خود را بهتر و سریعتر ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی در همایش ملی سردار بی سر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: ویژگی دین این است که هر چند گاهی پیروان خود را در عرصه های مختلف اعتقادی، سیاسی، فرهنگی غربالگری می کند و به تعبیری مرز ایمان و نفاق و کفر را به تصویر می کشد و اسرار درون افراد را بر زبان آنان جاری و ظاهر و باطن دین را از یکدیگر جدا می کند.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: این غربالگری در انقلاب اسلامی که برخاسته از ایمان و فطرت پاک پیروان اهل بیت (س) است، همیشه در عرصه های مختلف وجود داشته است.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: اغتشاشات نوعی غربالگری جبهه حق از باطل است که هرازگاهی اتفاق می افتد چهره های پنهان "عَضُّوا عَلی الا نامِل"را معرفی می کند و انقلاب راه خود را بهتر و سریعتر ادامه می دهد. دشمنان و آنان که بغض خود را فرو برده بودند مجبور به تقابل می کند آنان که موقعیت و موفقیت خود را مرهون خون های پاک شهدا هستند را به جبهه گیری در مقابل آنان تشویق می کند.

 

این فعال فرهنگی تصریح کرد: گناه آنان که با تشویق و ترغیب خود تنور اغتشاشات را گرم تر کردند بیشتر از فریب خوردگانی است که در کف خیابان به قرآن و عترت و حریم حجاب اهانت کردند و بیشتر از گناه کسانی است که دست خود را به خون مدافعان حریم انقلاب آغشته کردند.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: خون شهدا و شهیدانی چون همت آنان را به فراموشی از اذهان خواهد سپرد و شرمندگی و استیصال را برای آنان به ارمغان خواهد آورد و ملت بر همه این دسیسه ها پیروز خواهد شد و راه نورانی شهدا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1218576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha