زندگی، روش و منش سردار سلیمانی الگویی برای نسل سوم و چهارم انقلاب است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: زندگی، روش و منش سردار حاج قاسم سلیمانی الگویی برای نسل سوم و چهارم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمد علی بارفروش در همایش شهید سردار بی سر شهید ابراهیم همت که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد گفت: سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید همت به عنوان تبلور و تجلی تمام نیکی‌ها و مجاهدت‌هایی بود که مردم ولایی ایران مشاهده کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان افزود: زندگی، مرام، روش و منش این شهید والامقام برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که از نزدیک اتفاق‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، الگوی عینی است.

 

بارفروش اضافه کرد: تمامی مردم مشاهده کردند که یک مرد الهی، انقلابی و متعهد چگونه در عرصه‌های مختلف جهاد، شهادت و سازندگی نه در داخل ایران اسلامی بلکه خارج مرزهای کشور حضور پیدا کرد.
 

شهید همت نمونه معلم علم و اخلاق بود‌

 

معاون پرورشی دبیرستان نمونه مردمی سپیده کاشانی هم در این همایش گقت: شهید همت نمونه معلم علم و اخلاق بود شهید همت با دو بال علم و اخلاق به بالاترین مقام معنوی یعنی شهادت در راه خدا دست یافت.

 

سلمی صدیقی، حسن انتخاب برگزاری همایش شهید همت در آغاز سال تحصیلی را آشنایی جوانان و آینده سازان را با اسوه های صبر و استقامت دانست و ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب مسئولین گفت: امیدوارم با اجرای برنامه های مشابه دین خود را نسبت به شهدا ادا نماییم.  

 

همایش ملی سردار بی سر شهید به همت دبیرستان نمونه دولتی سپیده کاشانی و همکاری بسیج دانشجویی و کانون های شهدا و رسانه حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با حضور دانش آموزان و مسئولان در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی برگزار شد.

 

در پایان این همایش با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان شهرستان کاشان از تعدادی از دانش آموزان فعال آموزشگاه سپیده کاشانی تجلیل شد.

کد خبر 1218594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha