برگزاری مراسم عزاداری و دسته روی در گلستان/ عزاداران اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کردند

مردم مومن و متدین استان گلستان امروز (یکشنبه ٣ مهر) همزمان با رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، با شرکت در مراسم عزاداری اقدامات و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مردم مومن و متدین استان گلستان امروز (یکشنبه ٣ مهر) همزمان با ٢٨ صفر؛ رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، با شرکت در مراسم عزاداری با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق فتنه‌گر، نیروی انتظامی تشکر تشکر، لبیک یا رسول الله، لبیک یا حسین، لبیک یا حسن، لبیک یا رضا» اقدامات و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کردند.

 

 

مردم گلستان در این مراسمات ضمن محکوم کردن این حوادث، با  آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعتی دوباره کردند و خواستار برخورد قاطع با عوامل آن شدند. 

 

 

این مراسم قطعنامه سراسری امت رسول الله در محکومیت اهانت به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرائت شد و شرکت کنندگان در پایان هر بند با شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، بندهای قطعنامه را تایید کردند.

 

در  مرکز استان گلستان نیز عزاداران بعد از دسته روی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان تجمع کردند.

 

 

 

قرائت زیارت از بعید و قطعنامه سراسری امت رسول الله در محکومیت اهانت به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سر دادن شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر در پایان هر بند قطعنامه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1218646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha