۲۰۰ آستارایی مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند

پوربایرام گفت: ۲۰۰ نفر از شهروندان آستارایی با حضور در حوزه‌‎ها، پایگاه‌ها و دفتر حمایتی حقوقی و قضایی ایثارگران سپاه ناحیه این شهرستان، مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند.

«حمید پوربایرام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مشاوره حقوقی رایگان در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و دفتر حمایتی حقوقی و قضایی ایثارگران سپاه ناحیه این شهرستان به مردم ارائه شد.

 

مسئول دفتر حمایتی حقوقی ایثارگران سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه ۲۰۰ شهروند اعم از آقا و خانم از مشاوره حقوقی کارشناسان دفتر بهره‌مند شدند، افزود: سه کارشناس حقوقی و قضایی در ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به شهروندان مشارکت داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه دفتر حمایتی حقوقی و قضایی ایثارگران سپاه ناحیه آستارا در محل دادگستری آستاراست به منظور دسترسی آسان مردم به حقوقدانان بسیجی و استفاده از مشاوره‌های رایگان آنها راه‌اندازی شده است، تصریح‌کرد: این دفتر در سال ۱۳۷۰ تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

پوربایرام گفت: وکلا و کارشناسان دفتر حمایتی حقوقی و قضایی ایثارگران سپاه ناحیه آستارا روزهای یکشنبه و سه‌شنبه‌ به ارائه مشاوره رایگان حقوقی و قضایی به شهروندان بسیجی می‌پردازند.

 

به گفته مسئول دفتر حمایتی حقوقی ایثارگران سپاه ناحیه آستارا انجام هرگونه حمایت حقوقی و قضایی و ارائه خدمات مشاوره‌ای حقوقی به افراد تحت‌پوشش این دفاتر، قبول وکالت در پیگیری دعاوی و شکایت مطروحه از طرف آنها، ارشاد قضایی، انجام خدمات لازم برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مطروحه و انجام کلیه وظایف ماده ۴ قانون حمایت قضایی از بسیج در مورد افراد آن قانون ازجمله وظایف این دفاتر است،

 

وی خاطرنشان‌کرد: تنظیم دادخواست، شکوائیه، اظهارنامه، لایحه، دفاعیه و اعتراضیه از دیگر فعالیت‌های این دفاتر است.

 

 

 

 

کد خبر 1218694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha