خروش پایتخت خادمان سیدالشهدا (ع) علیه هتاکان و اغشتاشگران

اجتماع بزرگ مردمی در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور با شکوه و دشمن شکن مردم ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مردم انقلابی ایلام، پایتخت خادمان سربلند اربعین حسینی در اجتماع بزرگ مردمی در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام گرد هم آمدند و ضمن عزاداری سالروز رحلت جانگدار پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)،  علیه حرکات منزجر کننده اغتشاشگران و هتاکان به مقدسات، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق سر دادند.

 

امروز عصر مردم ایلام در اجتماعی بزرگ که با حضور اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و دهه هشتادی ها برگزار شد، جنایات اخیر مزدوران، معاندین داخلی و خارجی، استکبار جهانی را ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور را محکوم کردند و فریاد برآوردند که مردم ایران اسلامی و ایلام قهرمان همچنان پای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند و  طومار دشمنان را با محور ولایت فقیه و وحدت در هم خواهند پیچید.

 

 امروز، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان و جوانان ایلامی گرد هم آمده بودند تا در عزای سالروز رحلت پیامبر مهر و رحمت و شهادت سبط اکبرش حضر امام حسن مجتبی(ع)، عزاداری کرده و  به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، اعلام کنند که مردم ایلام که افتخار خادمی زوار اربعین حسینی را دارند، تا پای جان، از نظام، انقلاب، ولایت فقیه و آرمان های امام راحل و شهدا دفاع کرده و همچنان استوار  در مقابل دشمنان نظام و انقلاب می ایستند.

 

امروز مردم ایلام صحنه هایی زیبا و حماسی را رقم زدند، مردم ایلام با شعارهای «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، «نیروی انتظامی حمایتت می کنیم» ضمن اعلام حمایت از اقتدار نیروی انتظامی از تلاش های این نیرو در راستای تامین نظم و امنیت تقدیر کردند.

 

امروز مردم ایلام بار دیگر در صحنه حاضر شدند تا به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بفهمانند که ایلام قهرمان همچون ۸ سال دفاع مقدس، پیشقراول در دفاع از کیان اسلامی و ارزش های نظام و آرمان شهدا و امام شهدا و ولی فقیه هستند.

 

 امروز کودکان ایلامی پرچم های سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورند تا به دشمنان این مرز و بوم اعلام کنند که آینده سازان این کشور، امروز  و فردا آماده جانفشانی در راه کشور و نظام و انقلاب هستند.

 

امروز زنان محجبه و دختران ایلامی دوشادوش مردان گردهم آمده بودند تا فریاد بزنند که سند عزتشان و افتخارشان  حجاب است و  در این راه و مسیر، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده و توطئه ها و فتنه های دشمنان را به خوبی می شناسند.

 

امروز حماسه ای دیگر در ایلام پایتخت خادمین زوار ابا عبدالله الحسین(ع) رقم خورد و ندای الله اکبر مردم ایلام امروز، موجی از رعب و هراس در دل دشمنان ایجاد کرد که بدانند مردم ایلام، هماند مردم هشت سال دفاع مقدس هستند که جانانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از کیان اسلامی دفاع کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1218699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha