ملت ایران تا پای جان به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند است

فرماندار آران و بیدگل گفت: خروش مقتدرانه ملت ایران در اعلام برائت از فتنه گران و آشوبگران نشان داد مردم تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند هستند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: حضور و خروش مقتدرانه و پرشکوه آحاد مردم شریف و ولایت مدار در راهپیمایی اعلام برائت از فتنه‌گران و هرج و مرج طلب، بار دیگر نشان داد که این مردم ایثارگر با بصیرت همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند هستند.

 

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: جنگ ترکیبی دشمن  نه تنها موجب شکاف میان نسل‌های مختلف نشده، بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان همه را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسانی، امامین انقلاب کرده است.

 

 

رضایی ادامه داد: این شکوه حضور پر خروش‌ اثبات کرد دست استکبار و ایادی فتنه گرش، در برابر خیل عظیم مردم انقلابی مثل همیشه بسته است و این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملّت ایران، در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی‌اش نزدیک تر شده است.

 

 

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر مردم آگاه در این برهه غبار آلود شرارت و شبهه افکنی نشان داد نه تنها تهدید، تحریم، زورگویی، باج‌خواهی، آشوب و اغتشاش سر سوزنی در عزم راسخ این مردم اثر نکرده بلکه موجب توقف زیاده‌خواهی‌ها و افزون طلبی‌های بیگانگان و ایادی مزدورشان خواهد شد.

 

 

رضایی اظهار داشت: معاندان و فریب خوردگان داخلی که گاه ریاکارانه دَم از «مردم» می زنند، آگاه باشند که خواست واقعی مردم طی همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی (ص) و راه امام (ره) و مکتب ولایت و اطاعت از منویّات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

 


وی افزود: از یکایک مردم شهیدپرور و مردم خداجوی شهرستان آران و بیدگل و ایران اسلامی که با حفظ وحدت ملّی و انسجام اسلامی با حضور در این راهپیمایی غیرتمندانه ، امید و بهجت قلبی را در اذهان و افکار آزاد اندیشان عالم به ویژه ملّت‌های به پا خاسته در بیداری اسلامی تقویت کرده و موجب یأس و نومیدی دشمنان و نظام سلطه شده اند، قدردانی می کنم.

 

 

کد خبر 1218731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha