سلسله نشست های عفاف و حجاب  از نگاه معصومین در مساجد  ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: سلسله نشست های عفاف و حجاب از نگاه معصومین در مساجد ملایر به مدت چهار شب برگزار می شود.

«حجت‌الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ملایر گفت: همزمان با دهه آخر صفر برنامه های مختلفی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر در حال انجام  است.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 120 مبلغ و مداح به مناطق مختلف شهری و زوستایی مردم در دهه آخر صفر در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: این مبلغان و مداحان با هدف جهاد تبیینف برگزاری نماز جماعت، روشنگری مردم، برگزاری برنامه های عزاداری و سوگواری ، پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی و... به مساجد شهری و روستایی اعزام می شوند.

 

وی در ادامه به برگزاری اجتماع امت رسول الله به مدت دو روز در روزهاس سوم و چهارم مهر ماه اشاره کرد و افزود: مردم انقلابی و مومن ملایر در دفاع از قرآن کریم، اهل‌بیت و پرچم جمهوری اسلامی ایران در پارک چمران و خيابان خیام  ساعت 16:30دقیقه این اجتماع را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به دعوت ستاد برگزاری، هیات های مذهبی ومجامع قرآنی  شهرستان ملایر برگزار شده گفت: همچنین مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) نیز در مساجد، حسینه ها و  به صورت روضه خانگی در شهرستان در حال برگزاری است.

وی به سلسله نشست های عفاف و حجاب  از دیدگاه معصومین  نیز در  مساجد ملایر اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز به مدت چهار شب در چهار مسجد شهر ملایر و با حضور روحانیون برگزار می‌شود.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: این برنامه شنبه دوم مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد نبی اکرم بلوار انقلاب با حضور حجت الاسلام احمد فراهانی، یکشنبه سوم مهرماه همزمان با مغرب نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن خیابان بسطامی با حضور  حجت الاسلام عبدالملکی، دوشنبه چهارم مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد انصارالحسین بلوار ولیعصر با سخنرانی حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر و پنج شنبه پنجم مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهدا چهارراهسید الشهدا با سخنرانی حجت الاسلام احسان ترکاشوند در حال برگزاری است.

نجفی برگزاری همچنین محافل انس با قرآن در مساجد شهرستان  ملایر ، برگزاری ختم  قرآن و صلوات و ادعیه در ملایر به صورت مجازی و همزمان با 28  و 29 صفر طرح ختم قران و صلوت و ادعیه  به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)توزیع برگه های ختم قرآن در مراسم دسته جات عزاداری در بین عزادران و..  را نیز از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی  ملایر د دهه آخر صفر برشمرد.

کد خبر 1218784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha