یک‌هزار و ۲۰۰​ بسته گوشت قربانی در استان سمنان توزیع شد

حجت الاسلام موسوي ازتوزیع تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت قرباني بين نيازمندان استان سمنان توسط موسسه حضرت خديجه(س) و ستاد کانون هاي مساجد استان سمنان همزمان با سالروز رحلت نبي مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبي(ع) خبرداد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» طرح توزیع گوشت قربانی توسط موسسه حضرت خدیجه(س) قم و با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به شرایط پیش آمده و مشلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: از آنجا که رسیدگی به امور مسلمین از مهمترین وظایف شیعیان است مجموعه مسجدی ها و کانونی ها نیز اقدام به فعالیت های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان کرده اند.

 

وی جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان کردو افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام موسوي با اشاره به اینکه توزیع نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی انجام شد، است، تأکید کرد: این طرح به دنبال تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان آن هم در شرایط ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از توزیع ۱۲۰۰بسته گوشت قربانی متبرک بین نیازمندان استان سمنان توسط کانون‌های فرهنگی هنری استان به مناسبت دهه آخر ماه صفر خبردادوافزود: این مرحله از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان بمناسبت سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با همکاری مؤسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) قم و خیّرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان انجام گرفت.

 

به گفته وی در این مرحله بسته های گوشت قربانی در بین نیازمندان شهرستان های شاهرود و دامغان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه توزیع بسته‌های گوشت در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد اضافه کرد: حمایت از خانواده های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می شود.

 

 

کد خبر 1218819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha