اظهار همدردی با خانواده‌های شهید و ایثارگر یک نوع جهاد است

حجت‌الاسلام روحانی رسیدگی به امور ایثارگران را از وظایفی که اسلام بر دوش ما قرار داده است خواند و گفت: اظهار همدردی با خانواده‌های شهید و ایثارگر یک جهاد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (دوشنبه، ۴ مهر) در دیدار با ریاست و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر اظهار داشت: امام راحل با تأسیس نهاد الهی و مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران امورات این بخش را ساماندهی کردند و این دوراندیشی ایشان را در تمام ابعاد می‌رساند.
 
 
امام جمعه شهرستان رودسر رسیدگی به امور ایثارگران را از وظایفی که اسلام بر دوش ما قرار داده است خواند و گفت: در مدینه النبی هم پیامبر اسلام(ص) وقتی در شیپور جنگ‌ها دمیده می‌شد تعدادی را در مدینه نگه می‌داشتند تا این افراد به امورات خانواده‌های رزمنده رسیدگی کنند.
 
روحانی تصریح کرد: رسیدگی به احوالات و امورات خانواده‌های شهید و ایثارگران کاری بسیار مقدس است و در عین حال هر چه زمان به جلوتر می‌رود امری سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود بنابراین باید صبر و تحمل فعالان حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران هم بیشتر از قبل باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه اظهار همدردی با خانواده‌های شهید و ایثارگر یک جهاد محسوب می‌شود اذعان کرد: ارزش کار نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در آن دنیا به خوبی معلوم و نمایان می‌شود به همین علت معتقدم مسئولیتی که بر عهده این نهاد قرار داده شده بسیار حساس و پیچیده است. 
 
امام جمعه شهرستان رودسر یادآور شد: خداوند متعال مدال افتخار ارزشمندی را به گردن نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران انداخته است بنابراین باید قدر این نعمت و فرصت خدمت را بدانیم و از خداوند شاکر باشیم زیرا هرچه عمل سخت‌تر پاداش آن بزرگتر خواهد بود.
 
روحانی خاطرنشان کرد: نهاد امامت جمعه تماما در خدمت نهادهای انقلابی نظیر بنیاد شهید و امور ایثارگران است و هر کاری که از دستمان بر می‌آید تا مشکلات عزیزان ایثارگر را به هر شکلی مرتفع کنیم مضایقه نخواهیم کرد.
 
کد خبر 1218905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha