تربیت صدها حافظ، گوشه کوچکی از خدمات قرآنی مرحومه فاطمه بدیعی بود

دکتر فاطمه بدیعی از اساتید مبرّز و مخلص، با سابقه بیش از ۳۰ سال فعالیت موثر در حوزه قرآنی بالاخص حفظ قرآن کریم بود که پرورش شاگردان متعدد بالاخص تربیت صدها حافظ قرآن کریم گوشه کوچکی از زحمات و خدمات این نخبه قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مدیرعامل موسسه جامعه القرآن الکریم شهرستان کاشان در پیامی ضایعه درگذشت دکتر فاطمه بدیعی را تسلیت گفت:

 

متن پیام به این شرح است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام شهادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و سبط اکبرشان حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و ولی نعمتمان حضرت امام رضا علیه آلاف التحیه و الثنآء ، با قلبی اندوهناک و کمال تاسف و تاثر خبر ناگوار رحلت حافظ کل و استاد معزّز قرآن کریم « سرکار خانم دکتر بدیعی » (رحمه الله علیها) را دریافت کردم.

 

ایشان از جمله اساتید مبرّز و مخلص ، با سابقه بیش از ۳۰ سال فعالیت موثر در حوزه قرآنی بالاخص حفظ قرآن کریم بودند که پرورش شاگردان متعدد بالاخص تربیت صدها حافظ قرآن کریم گوشه کوچکی از زحمات و خدمات این نخبه قرانی است.



اینجانب این ضایعه را محضر فرزندان عزیز، همسر بزرگوار، خاندان محترم بدیعی و رسولی و کلیه فامیل وابسته و نیز محضر جامعه قرآنی بالاخص شاگردان و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و علو مرتبت در بهشت جاویدان در کنار قرآن کریم و اهل بیت کرام علیهم صلوات الله و صبر و اجر برای همه بازماندگان از محضر حضرت ربوبی مسئلت دارم.



چهارم مهر ۱۴۰۱ از جوار بارگاه حضرت رضا علیه السلام

مجید عربی
مسئول موسسه جامعه القرآن الکریم کاشان

 

 

کد خبر 1218982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha