لزوم برگزاری  کارگاه های آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر

مهرنیا برگزاری کارگاه های آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی در مساجد را گامی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: کانون مساجد ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن ارزشهاست.

مهدی مهرنیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: عمل به امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است و باید احیای این مهم در دستور کار ما قرار گیرد.

 

مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر  برگزاری کارگاه های آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی در مساجد را گامی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: کانون مساجد ظرفیتی مهم برای نهادینه کردن ارزشهاست.

 

وی خاطر نشان کرد: نهادینه کردن مطالعه و نشست های بصیرتی و مسابقات فرهنگی می تواند عاملی مهم برای جذب نسل جدید به کانون مساجد و نهادینه کردن ارزشها باشد.

 

به گفته مهرنیا، نهادینه کردن امر به معروفو نهی از منکر واجبی است که همه ما باید در آن اثرگذار باشیم و با برنامه ریزی دقیق تری در این راستا گام برداشته و برای توسعه همه جانبه فرهنگی و دینی و اجتماعی گام برداریم.

 

مسئول فرهنگی کانون شهید گراییلی قائم شهر افزود: کانون‌های مساجد ظرفیت بزرگی برای همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید در این زمینه برنامه ریزی مدون و منسجم انجام و از ظرفیت همه نیروها استفاده شود تا در احیای این امر مهم تلاش شود.

 

وی یادآور شد: عمل به برنامه های مختلف امر به معروف و نهی ازمنکر می تواند زمینه آرامش و آسایش را به همراه داشته و موجب تعالی شود.

کد خبر 1218983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha