ضرورت تامین اقلام اساسی و توزیع عادلانه در شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر

استقامتی بر ضرورت تامین اقلام اساسی و توزیع عادلانه در سطح شهر و روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر به خصوص در ایام تعطیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستانه اشرفیه، «حسین ذاکر استقامتی» در جلسه ستاد تنظیم بازار که امروز(دوشنبه، ۴ مهر) با حضور معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و بندرکیاشهر و اعضای ستاد با محوریت تامین اقلام اساسی و  توزیع عادلانه برگزار شد اظهار کرد: نظارت بر توزیع و تامین کالاهای اساسی، پاسخگویی به مهمترین مطالبات مردم است.


فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر تامین اقلام اساسی به ویژه در ایام تعطیل خواستار همت و دقت بیشتر اعضای ستاد تنظیم بازار در تامین مایحتاج اصلی مانند روغن و شکر و مرغ و... و توزیع عادلانه آن در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی و بندر کیاشهر شد.

وی با اشاره به حفظ حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی همچون کم فروشی و افزایش قیمت و... اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های مختلف بازرسی ها، نظارت به صورت مستمر صورت گیرد.

 در ادامه هر یک از اعضای ستاد گزارشی از عملکرد خود را در خصوص تنظیم بازار اعم از تامین کالاهای اساسی، توزیع عادلانه و نظارت بازرسی ارائه کردند.

کد خبر 1218985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha