آشوب های اخیر برنامه ریزی هماهنگ دشمنان و معاندان نظام بود

پورابراهیمی گفت: کاملاً مشخص است دست دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی در جریان اخیر در یک جریان هماهنگ در هم گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی، سه شنبه(۵ مهر) در جمع مردم شهداد با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور گفت: جریان کاملاً تعریف شده ای برای رقم زدن آشوب در کشور شکل گرفت.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: البته آشوب گران نشان دادند هیچ اعتقادی به ایرانی ها و حتی فرد فوت شده نداشتند و این امر را بهانه ای برای ایجاد ناامنی و آشوب کردند.

 

 

 

وی فوت مهسا امینی را رمز آشوب در کشور دانست که توسط دشمن برنامه ریزی شده بود و اظهار کرد: نکته قابل تامل در اتفاقات اخیر حمایت جبهه استکبار و معاندین طی روزهای اخیر از اغتشاشات در جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

 

پورابراهیمی با افزودن اینکه امام راحل بارها فرمودند اگر دشمنان در جایی از موضوعی حمایت کردند به آن اقدام شک کنید؛ افزود: کاملاً مشخص است دست دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی در جریان اخیر در یک جریان هماهنگ در هم گره خورده است.
 

 

 

وی تصریح کرد: مجموعه ای از سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها، لیبرال ها، جریان های جاسوسی وابسته به اسرائیل، عربستان، آمریکا، گروه های تروریستی و به سرکردگی منافقان سردمدار اغتشاشات اخیر بودند.

 

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم کرمان در بیعت با شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی، پیمان شکنی نخواهند کرد و کرمان هیچگاه جایگاه اغتشاشگران نخواهد بود.

کد خبر 1219085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha