آموزش نحوه قرائت صحیح نماز به نوجوانان توسط کانون «مهرپویان» یانچشمه

بهارلویی یانچشمه ای گفت: «آموزش قرائت نماز» با هدف ترغیب نوجوانان و جوانان برای حضور در مسجد برای تصحیح اذکار نماز به همت کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار ‌شد.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: «آموزش قرائت نماز» با هدف ترغیب نوجوانان و جوانان برای حضور در مسجد برای تصحیح اذکار نماز به همت کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار ‌شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: بهره‌ گیری از فضا و امکانات مسجد در ارائه آموزش‌ های دینی مورد، تبیین اهمیت تلفظ صحیح اذکار نماز از نظر فقهی، ارائه مطالب و آموزش های لازم در خصوص احکام شرعی و ادای صحیح اذکار نماز از دیگر اهداف برگزاری طرح «آموزش قرائت نماز» در کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» است.

 

وی ابراز کرد: کلاس های آموزشی برای تقویت باورهای دینی و مفاهیم اسلامی نیز تحت نظر کارشناسان دینی در کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار می شود.

 

بهارلویی یانچشمه ای نحوه برخورد صحیح با نسل جوان و نوجوان برای دعوت به برنامه های دینی را مهم خواند و گفت: عموم مردم در مساجد باید نسبت به نحوه برخورد با کودکان و نوجوانان در مساجد را بیاموزند و به گونه ای رفتار کنند که به شخصیت آن ها احترام گذاشته شود و موجب تردد از مسجد نشود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در نحوه برخورد با کودکان و نوجوان برای دعوت به نماز جماعت و اقامه نماز خانواده ها نقش موثری دارند.

 

کد خبر 1219176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha