اصحاب فرهنگ و هنر مواضع انقلاب را تبیین کنند

احمدی با اشاره به توطئه های دشمنان در اغتشاشات اخیر، گفت: رسالت اصلی اصحاب فرهنگ و هنر تبیین مواضع و افق جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان لرستان، « منصور احمدی» امروز(6 مهر) در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سخنانی  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس گنجینه افتخار ملت ایران است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: اغتشاشات توطئه دشمنان برای مقابله با نظام مقدس اسلامی است.

 

احمدی بیان کرد: هدف اغتشاشات و ناآرامی های اخیر گرفتن ارزش ها و حاکمیت اسلامی است که در سایه هوشیاری و بصیرت ملت ایران اسلامی خنثی شد.

 

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ جدال بین حق و باطل وجود داشته است، ادامه داد: گاهی باطل به سیمای نورانی حق چنگ می زند.

 

احمدی تصریح کرد: گروهی نادانسته و در پی تبلیغات دشمنان به اغتشاشگران همراه شدند که باید با امر به معروف و نهی از منکر با این افراد برخورد شود، اما با دشمنان باید برخورد قاطع شود.

 

وی  با اشاره به رسالت اصحاب فرهنگ و هنر در این زمینه، افزود: اصحاب فرهنگ و هنر باید با سلاح قلم و هنر به تبیین مواضع و افق جمهوری اسلامی بپردازند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، افزود: باید با سلاح قلم و هنر در راستای جهاد تبیین اقدام شود.

 

در این مراسم از کتاب خاطرات شهید نیازی رونمایی شد.

کد خبر 1219236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha