امروز اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند اسلام سیلی می خورد

محبی پور گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند اسلام سیلی می خورد و امروز ابتدای راه است که جمهوری اسلامی باید ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور، امروز چهارشنبه (7 مهر) در مراسم افتتاحیه سالن «شهید اسکندری» سازمان هواشناسی فارس گفت: عرصه دفاع مقدس را باید کسانی بگویند که در متن دفاع مقدس بودند  و دفاع مقدس ما ابعاد مختلفی دارد و دریایی است که رسیدن به عمق آن برای ما ممکن نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه هیچ فردی تاکنون نتوانسته عمق عرفان را معرفی کند، اضافه کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند اسلام سیلی می خورد و امروز ابتدای راه است که جمهوری اسلامی باید ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر از کشور دفاع نکنیم به نتیجه نمی رسیم، تاکید کرد: اگر بیگانه به کشور حمله کرد آن کشور گل و بلبل نمی شود و این نشان از عدم داشتن حافظه تاریخی آن فرد یا خیانت او بود.

مجبی پور با اشاره به اینکه داعش ابتدای دهه 90 برای رسیدن به ایران شکل گرفت، اظهار کرد: چند دهه اخیر وقایع مختلفی را شاهد بودیم و استکبار می داند ایران کشوری دست بسته نیست و حتی اگر به ایران وارد می شدند، آیا ایران آباد می شد.

وی افزود: از این مقطع زمانی می خواهند استفاده کنند تا به مقصد شوم خود برسند، نسل جدید باید بداند چه می کند و سال 88 سه روز از فتنه نگذشته بود که نقشه تجزیه شده ایران را منتشر کردند و باید بازخوانی دفاع مقدس شکل گیرد.

محبی پور با اشاره به اینکه ثمره خون بیش از 250 هزار شهید باعث ماندگاری جمهوری اسلامی شد، افزود: دفاع مقدس یک تجربه گرانسنگ است و هر کسی به دین، کشور و انقلاب علاقمند است باید بداند عرصه دفاع مقدس، عرصه ارزشمند است.

وی گفت: گفتن و بیان دفاع مقدس مطلقا معنای جنگ طلبی نیست با هیچ کشوری در حال جنگ نیستیم ولی در دفاع تردیدی نداریم.

کد خبر 1219245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha