تقدیر بانوان بیرجند از حافظان امنیت با اهدای گل

جمعی از بانوان بیرجند با اهدای گل از حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جمعی از بانوان بیرجند صبح امروز چهارشنبه (۶ مهر) در اقدامی خودجوش از تلاش های نیروهای انتظامی در راستای حفظ امنیت جامعه طی اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

 

در این حرکت خودجوش، بانوان با اهدای شاخه های گل از تلاش های مخلصانه و مجدانه نیروهای پلیس تجلیل و حمایت کردند. خانم علی آبادی یکی از این بانوان بیرجندی حاضر در این مراسم در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: دشمنان این نظام به خیال باطل خود فکر می کردنند که مردم بخاطر وضعیت اقتصادی از دین خسته شده اند اما اینگونه نیست و مردم همواره نشان دادند که برای دفاع از دین و انقلاب خود تا پای جان ایستاده اند.

 

وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، ادامه داد: اقدامات حافظان امنیت و نیروهای پلیس برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه جای قدردانی فراوان دارد و تقاضا داریم که با اخلاگران امنیت و افرادی که قانون جامعه را رعایت نمی کنند با قاطعیت برخورد شود.

 

خانم روستا یکی دیگر از بانوان بیرجندی که برای تقدیر از پلیس در خیابان آیت‌الله مدرس حضور یافته است، در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن ابراز تاسف از فوت مهسا امینی، گفت: اما تأسف‌بارتر استفاده ابزاری از فوت این مرحومه بود.

 

وی با اشاره به سناریوهای دشمن به بهانه فوت خانم امینی، عنوان کرد: اقداماتی که در دفاع از این مرحومه انجام شد جنس دیگری داشت و به این بهانه چشم دختر دانشجو را کور و یکی از دختران ورشکار را به شهادت رساندند.

 

این بانوی بیرجند ضمن محکومیت اقدامات غیر اجتماعی و امنیتی که به این بهانه توسط دشمن طراحی شده بود، افزود: مردم بصیر ایران اسلامی با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران نشان دادند که این نیروهای معاند هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.

 

وی بیان کرد: امروز برای قدردانی از اقدامات مسئولان و نیروهای فراجا برای برخورد با اغتشاگران آمده ایم و خواستار سالم سازی و مدیریت فضای مجازی رها شده به عنوان کانون بحران هستیم.

 

سردار ناصر فرشید، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی هم در حاشیه این آیین خودجوش مردمی به خبرنگار شبستان، گفت: پلیس با افراد آشوبگر و فتنه گری که آرامش و امنیت جامعه را تهدید می کنند برخورد قاطعانه ای انجام داد.

 

وی بر افزایش آگاهی و سواد رسانه ای جامعه در جنگ شناختی دشمن تأکید کرد و افزود: نیروهای فراجا جان خود را برای حفظ آرامش و امنیت ملت عزیز ایران در کف دست گذاشتند.

 

 

 

کد خبر 1219259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha