کیفیت ساخت مسکن برای خانواده ایثارگران باید در اولویت قرار بگیرد

عزیزی گفت: در ساخت خانه مناسب در طرح نهضت ملی برای خانواده ایثارگران باید با مدل های جدید اقدام کنیم و کیفیت ساخت مسکن برای خانواده ایثارگران باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، ابراهیم عزیزی، امروز چهارشنبه (6 مهر) در نشست شورای عالی مسکن ایثارگران که در استانداری فارس برگزار شد با اشاره به لزوم ساخت مسکن مناسب برای ایثارگران گفت: در ساخت خانه مناسب در طرح نهضت ملی برای خانواده ایثارگران باید با مدل های جدید اقدام کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به حدود ۱۸هزار مسکن برای ایثارگران استان فارس نیاز داریم که نیازمند مدل های جدید مالی برای تامین آن هستیم.

وی اضافه کرد: اگر تسهیلات را بنیاد، زمین را اداره راه و شهرسازی و ساخت را انبوه سازان متقبل شوند در این زمینه می توانیم اقدام موثری انجام دهیم و کیفیت ساخت مسکن برای خانواده ایثارگران باید در اولویت قرار بگیرد.

عزیزی تصریح کرد: قصد داریم که برای ایثارگران خانه مناسب بسازیم نه اینکه که به یک آلونک در طبقه دهم یک ساختمان برسد و تاکید داریم این واحدها حداکثر در 2 طبقه ساخته شود تا منزلت خانواده شهدا و ایثارگران حفظ شود.

وی تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات پرداختی به خانواده ایثارگران باید به توان پرداخت اقساط توسط آنها هم توجه شود و خوشبختانه اکنون برای الحاق زمین ها برای ساخت مسکن مشکلی وجود ندارد و تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند.

کد خبر 1219301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha