دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

همتی گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که گرامیداشت آن می‌تواند نسل جوان را با وقایع و اهداف آن آشنا کرده و مسیر آینده را برای آنها نشان دهد.

«سیروس همتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس،گفت:رزمندگان اسلام دارای شناخت کافی از ولایت و اقدام و عمل به موقع در لبیک به ولایت بودند و همگی به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

 

معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب،افزود: دفاع مقدس نشان داد که با قدرت ایمان و معنویت می‌توان به دستاوردهای بزرگی دست یافت و امروز در عرصه‌های مختلف علم و اقتصاد با تکیه بر ایمان و معنویت نیز می‌توان قله‌های دانش را فتح کرد.

 

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان نیز هنوز جنگ با دشمنان پایان نیافته بلکه جبهه نبرد از فضای حقیقی به فضای مجازی کشیده شده است و دشمن قصد دارد با استفاده از فضای مجازی ولنگار دین و دنیای خانواده ها و جوانان ما را به لجن بکشاند.

 

همتی، خاطرنشان کرد: در فتنه ها با سم پاشی دشمنان تشخیص راه درست و نادرست سخت می شود لذا در این مواقع باید گوش به فرمان ولایت بوده و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا مسیر درست حرکت را گم نکنیم.

 

معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب،اظهار کرد:دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و خلوص نیت جوانانی است که تحت رهبری امام خمینی(ره) با ایثار جان در راه دفاع از وطن به شهادت رسیدند.

 

کد خبر 1219352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha