مدیران دولت انقلابی نباید از افعال «نمی شود» و «نداریم» استفاده کنند

حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم انجام کار جهادی تاکید کرد و گفت: با توجه به همت والای دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشورف مدیران و مسئولین در رده های مختلف نباید از ادبیات «نمی‌شود و نداریم» استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز چهارشنبه (۶مهر) در جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان مازندران که در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، بر ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم شهدا به نسل جوان تاکید و اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا نوعی جهاد تبیین است و باید ایثار و رشادت‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان جامعه در این مراسم بیان شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: با برگزاری یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، جوانان و نوجوانان با رشادت‌های شهدا آشنا می‌شوند و با ورود به برنامه‌های یادواره شهدا در راستای ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارند.

 

وی بر لزوم انجام کار جهادی تاکید کرد و گفت: با توجه به همت والای دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشورف مدیران و مسئولین در رده های مختلف نباید از ادبیات «نمی‌شود و نداریم» استفاده نمایند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین در جامعه، خاطرنشان شد: باید ویژگی‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه برای جوانان تبیین و ترویج شود.

 

کد خبر 1219379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha