لزوم بررسی و نظارت دادستان بیرجند بر مکان های در معرض خطر

آیت الله عبادی گفت: مکان هایی که خطر عمده دارند؛ از حقوق عامه هستند و باید به دادستانی گزارش شود تا این مکان ها مورد بررسی و نظارت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز پنج شنبه (۷ مهر) در دیدار با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند و جمعی از مدیران آتش نشانی اظهار کرد: آتش نشانان دوستان ناشناخته روز حادثه هستند چون بیشتر مردم دوستان خود را از نظر احساس و عاطفه شناسایی می کنند اما در همین حین اگر حادثه ای پیش آید همه آنان فرار می کنند اما آتش نشانان به عنوان دوستان روز حادثه تازه وارد صحنه حادثه می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به کار و انگیزه مقدس آتش نشانان برای حفظ جان و مال مردم، گفت: مبارزه با انواع حوادث، اول از همه انگیزه می‌خواهد چون بازی با جان انسان است و زمان هم نمی شناسد.

 

وی بر ضرورت تخصص و تأمین تجهیزات مورد نیاز برای آتش نشانان تأکید کرد و ادامه داد: همچنین باید موانع برای خدمت رسانی بهتر برطرف شود بنابراین شورای اسلامی شهر باید مصوبه بگذارند که همه این جاهایی که احتمال عدم رعایت اصول ایمنی است استانداردسازی شود.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: مکان هایی که خطر عمده دارد آن از حقوق عامه است و باید به دادستانی گزارش شود تا این مکان ها مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1219474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha