کمک بیش از ۱۰۰۰ میلیون تومانی خیرین در پویش مشق مهربانی استان

محمد پوری گفت: در پویش مشق مهربانی ۱۸۸۵ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی توسط خیرین جمع آوری شد و این کمک هزینه برای ۱۸۸۵ دانش آموز هر کدام یک میلیون تومان هزینه می شود.

«پروین محمدپوری»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: پویش مشق مهربانی در استان همزمان با سراسر کشور جهت تهیه و توزیع نوشت افزار دانش آموزان تحت پوشش با مشارکت خیرین برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی افزود: در این پویش ۱۸۸۵ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی توسط خیرین جمع آوری شد و این کمک هزینه برای ۱۸۸۵ دانش آموز هر کدام یک میلیون تومان هزینه می شود.

محمدپوری با تاکید به اینکه ۶۸۲۲ دانش آموز اعم از حمایتی وتوانبخشی تحت پوشش بهزیستی استان است، خاطرنشان کردند: اعتبار هزینه شده برای این تعداد دانش آموز در سال تحصیلی گذشته ۳۹میلیارد و ۹۱۲میلیون ریال است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از دیگر فعالیت های سازمان حمایت از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی است، اظهار کرد: تعداد ۲۲۰۱ دانشجو تحت پوشش بهزیستی استان است که مبلغ به میزان ۶۶میلیارد و ۸۸۱میلیون ریال برای تحصیل آنها توسط سازمان هزینه شده است.

محمدپوری اظهار کرد: سال گذشته نزدیک ۴۰۰ میلیارد ریال برای این دانش آموزان هزینه شد که امیدواریم امسال با همراهی خیّران و مردم، این رقم افزایش یافته و بیش از پیش به نیازمندان کمک کنیم.

گفتنی است؛ حدود ۹۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی هستند.

کد خبر 1219514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha