دشمنان بدانند پرچم پرافتخار کشور به دست مردم بلند است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمنان در اغتشاشات اخیر، گفت: دشمنان بدانند راه شهدا ادامه دارد و پرچم افتخار کشور به دست مردم بلند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین«احمد رضا شاهرخی» امروز( 7 مهر) در مراسم تشییع پیکر شهید « استواریکم فرید کرم پور» شهید مدافع امنیت خرم آباد، با بیان اینکه شهادت راه رسیدن به قرب الهی است، اظهار داشت: دشمن در قالب اغتشاشات وحدت و انسجام کشور را مورد هجوم قرار داده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید کرم پور، ادامه داد: دشمنان بدانند راه شهدا ادامه دارد و پرچم افتخار کشور به دست مردم بلند است.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: شهادت، بر اراده ما برای پاسداری از انقلاب می‌افزاید، بیان کرد: مردم وظیفه خود می‌دانند از نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی حمایت کنند.

 

وی با محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران و هتک حرمت به ارزش ها، بیان کرد: ملت نمی‌پذیرد عده‌ای در خیابان اموال عمومی را تخریب کنند و به صورت خودجوش خواستار برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت و توهین کنندگان به مقدسات و حجاب هستند.

 

امام جمعه خرم آباد با تاکید به اینکه مردم گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستند و برای مشارکت در حفظ نظام تلاش خواهند کرد، ادامه داد: دستگاه قضایی باید مخلان نظم و امنیت را اعمال قانون کرده و با افرادی که که کشور را به این سمت برده اند قاطعانه برخورد کند.

 

در این مراسم پیکر مطهر شهید «فرید کرم پور» بر روی دستان قدرشناس مردم خرم آباد تشییع شد.

 

شهید استوار یکم فرید کرم‌پور اهل شهرستان چگنی و در نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم تهران مشغول به خدمت بود که سی‌ام شهریور ماه امسال در تجمعات غیرقانونی و اغتشاشات شهر پرند مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده سه‌شنبه پنجم مهرماه به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 1219535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha