۲۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش ‌آموزان کم بضاعت جهرم توزیع شد

بهمن زادگان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با گرامی داشت هفته ‌«دفاع مقدس» تعداد ۲۰۰ بسته نوشت افزار به همت حوزه بسیج دانش ‌آموزای خواهران جهرم تهیه و میان دانش ‌آموزان کم بضاعت توزیع شد.

صادق بهمن زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و به منظور عدالت آموزشی در تحصیل دانش آموزان، توزیع بسته های لوازم تحریر ویژه دانش آموزان کم بضاعت و محروم شهرستان جهرم انجام شده است.

 

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش جهرم افزود: با همت و پشتکار دانش آموزان دختر بسیجی در بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم، تهیه اقلام نوشت افزار از ماه های قبل آغاز شده تا برای سال تحصیلی جدید میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شود.

 

وی بیان کرد: در این زمینه و با حمایت خیران، نیکوکاران، مدیران مدارس و دانش آموزان، تعداد 200 بسته لوازم تحریر جهت اهدا به دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم جهرم آماده شده است.

 

بهمن زادگان اظهار کرد: این بسته های لوازم تحریر حاوی اقلام مورد نیاز دانش آموزان، همچون کیف، خودکار، مداد، دفتر مشق، مدادتراش،مداد پاک کن، جعبه مداد رنگی و غیره بوده که پس از تهیه و بسته بندی در اختیار گروه هدف قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسته های لوازم تحریر در این طرح، همزمان با هفته «دفاع مقدس» و آغاز بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به دست دانش آموزان کم بضاعت و کم برخودار شهرستان جهرم رسیده است.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش جهرم با اشاره به هزینه تامین بسته های لوازم تحریر نیز گفت: تهیه هر بسته لوازم تحریر 150 هزار تومان هزینه داشته که در مجموع برای تهیه 200 بسته، مبلغ 30 میلیون تومان هزینه شده است.

 

بهمن زادگان در پایان از همت و تلاش حوزه بسیج دانش آموزی خواهران جهرم و همچنین حمایت خیران، مدیران مدارس، والدین و غیره که در این راه یاری گر دانش آموزان کم بضاعت بودند، قدردانی کرد.

 

کد خبر 1219550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha