بانوان در احقاق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرینی اساسی داشته باشند

سردار ملک شاهکوهی گفت: بانوان همانگونه که در چله اول انقلاب اسلامی و گام نخست نقش اساسی ایفا کردند انتظار می رود در احقاق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش آفرینی اساسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (پنجشنبه 7 مهر) در نشست تخصصی نقش زنان در دفاع مقدس دادگستری کل استان گفت: صحنه هایی که ما در دوران دفاع مقدس دیدیم در طول تاریخ کم نظیر است و مشابه آن رشادت ها، شجاعت ها و ایثارگری ها را شاید در جلوه ای از زیبایی ظهور منجی عالم بشریت مشاهده کنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نقش بانوان در دوران دفاع مقدس بی بدیل و قابل تحسین است، افزود: فداکاری همسر یک رزمنده در پشت جبهه، قوت قلب و آرامش آن رزمنده در خط مقدم را به همراه داشته است.

 

وی، حضور ۶۰۰ رزمنده زن در استان را برگ زرینی در تاریخ پر افتخار استان گلستان دانست و ادامه داد: بانوان ما به خوبی به دشمن نشان داده اند که برای دفاع از ایران اسلامی تا پای جان خواهند ایستاد.

 

ملک شاهکوهی اظهارداشت: بانوان همانگونه که در چله اول انقلاب اسلامی و گام نخست نقش اساسی ایفا کردند انتظار می رود در احقاق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش آفرینی اساسی داشته باشند.

 

کد خبر 1219559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha