برگزاری رژه خودرویی در آستارا / نیروهای آتش‌نشانی تجلیل شدند

همزمان با روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، رژه خودرویی ناوگان آتش نشانی در آستارا برگزار و نیروهای آتش‌نشانی این شهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» پنجشنبه(۷ مهر) در آیین تجلیل از نیروهای آتش‌نشانی این شهر که در پایگاه آتش‌نشانی برگزار شد با تبریک روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان را گرامی داشت و افزود: آتش‌نشانان با جان خود و مردم سرو کار دارند.

 

امام جمعه بندر آستارا تصریح‌کرد: آتش‌نشانان با حفظ اموال و حفظ جان مردم خدمت بزرگی به انسان و انسانیت انجام می‌دهند.

 

وی با بیان‌اینکه سختی کار آتش‌نشانی بر کسی پوشیده نیست، گفت: آتش‌نشانی از سخت‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود و آمیزه ای از عشق و وظیفه است.

 

‌حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه هر شغل و حرفه‌ای سختی‌های خاص خود را دارد اما برخی مشاغل بسیار ویژه‌اند و آتش‌نشانی یکی از آنهاست، خاطرنشان‌کرد: نیروهای آتش‌نشانی با عشق و علاقه در عملیات‌های مختلف حضور دارند و آتش‌نشانی با عشق، شجاعت و جسارت آمیخته است.

 

*رفع کمبودهای آتش‌نشانی آستارا ضروری است

«میثم الوان‌پور» نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و با تبریک این روز به آتش‌نشانان زحمتکش، اظهارکرد: آتش‌نشانی آمیزه‌ای از عشق و وظیفه است که همواره با اضطراب، نگرانی، شیرینی و تلخی همراه است.

 

شهردار بندر آستارا به فعالیت ۱۹ مامور آتش‌نشانی در این شهر مرزی و بندری اشاره کرد و گفت: ماموران آتش‌نشانی آستارا در شش ماه نخست سال جاری ۱۹۴ ماموریت اطفای حریق و امداد و نجات انجام دادند.

 

الوان‌پور با تاکید بر ضرورت رفع کمبودهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا، خاطرنشان‌کرد: شهر مرزی، بندری و گردشگرپذیر بندر آستارا نیاز ضروری به نردبان هیدرولیکی دارد و تامین این نردبان در دستور کار شهرداری آستارا قرار گرفته است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین نیروهای آتش‌نشانی بندر آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

 

گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق نیروهای آتش‌نشانی با شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های روز آتش‌‎نشانی و خدمات ایمنی در بندر آستارا بود.

همچنین امروز رژه خودرویی ناوگان آتش‌نشانی در خیابان‌های شهر مرزی بندر آستارا برگزار شد و نیروهای این پایگاه بخشی از امکانات و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 1219585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha