«اخذ تسهیلات، مجوزها، سرمایه در گردش» مهمترین مشکل واحدهای تولیدی

اشرفی گفت: دریافت تسهیلات، سرمایه در گردش، تأمین مواد اولیه و... مهمترین مشکل واحدهای تولیدی خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی پیش از ظهر امروز پنج شنبه (7 شهریور) در جلسه بازدید و بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی، تأمین مواد اولیه، سرمایه در گردش، اخذ مجوز در حوزه غذا و دارو و مرز را از مهمترین مشکلات مطرح شده این تعداد واحد تولیدی برشمرد و اظهارکرد: برای رفع مشکلات مطرح شده جلساتی به طور جداگانه با دفتر سرمایه گذاری استانداری برگزار خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی افزود: برخی واحدها هم در زمینه دریافت تسهیلات بانکی با مشکل مواجه هستند که به طور خاص و جداگانه با بانک های عامل جلساتی با مجموعه دفتر سرمایه گزاری استانداری برگزار می شود و در کنار آن منطقه ویژه هم مشکلات را احصا کرده و در اختیار استانداری قرار خواهد داد.

 

وی به واحد تولیدی در حوزه صنعت نساجی  و ‌بهداشتی اشاره کرد و گفت: این واحدهای تولیدی هم تا یکی دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

اشرفی گریزی به مشکل یکی دیگر از واحدها (واحد تولیدی کاغذ) زد و گفت: این واحد تولیدی هم در حوزه بانک عامل و مجوز برای تأمین سرمایه در گردش مشکلاتی داشت که در کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان و کمیته فنی و اشتغال سرمایه گذاری به طور جدا و خاص با هدف حل مشکل این واحد، جلسه‌‌ای برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1219595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha