رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به دیدار علمای قم می رود

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان فردا (۹ مهر) با علما و بزرگان حوزه در قم دیدار و گفت و گو می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، مسئولان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان، فردا (شنبه ۹ مهرماه) با حضور در شهر قم با علما و بزرگان حوزه دیدار می‌کنند.

 

مسئولان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان به منظور بهره‌مندی از رهنمودها و ارائه گزارش با علما در قم دیدار و گفت و گو می‌ کنند.

 

بنابر این گزارش،‌ حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای ستاد برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزارشهدای قم با آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله سعیدی، آیت الله اعرافی، آیت الله حاج بوالقاسم و آیت الله مقتدایی دیدار و گفت و گو می کنند.

 

 

لازم به ذکر است ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور، متولي برگزاري يكي از چهار رويداد بزرگ قرآني كشور با عنوان مدهامتان است.

 

 

ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور، مرحله كشوري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان را از 12 لغايت 14 مهرماه در جوار مضجع نوراني حضرت احمد بن موسي شاهچراغ (عليه السلام) در شیراز برگزار می کند.

 

 

گفتنی است مرحله استاني اين مسابقات در 9 رشته و با حضور بيش از ۱۵ هزار فعال قرآني برگزار شد و مرحله كشوري با حضور ۱۵۰ نفر از منتخبين مرحله استاني در چهار رشته قرائت، حفظ كل، ترتيل و اذان ويژه براران و قرائت تحقيق و حفظ كل ويژه خواهران برگزار مي شود.

 

 

کد خبر 1219778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha