اعزام به سوریه در صورت تامین امنیت زوار، انجام می شود

زینلی گفت: ۲ پرواز به سوریه انجام دادیم و به محضی که امنیت زائرین تامین شود اعزام سوریه را مجدد خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علیرضا زینلی، امروز شنبه (9 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: آموزش های لازم را برای عوامل حج تمتع برگزار کردیم.

مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه استان فارس مدیر برخی هتل های عربستان است، افزود: در تلاش هستیم برای سوریه هم این رویه شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه بحث عمره به محض ایجاد مجدد کنسولگری دوباره احیا می شود، اضافه کرد: حق رسانه ها می دانم که اطلاع رسانی صحیح را انجام دهند.

زینلی با یادآوری این مطلب سلامت و وضعیت زائرین حج را لحظه به لحظه به خدمت دوستان رسانه ارسال می کردم، اظهار کرد: عمره از سال 95 تعطیل شد و چون کنسولگری نداریم نمی توانیم خدمت رسانی کنیم و دنبال راه اندازی کنسول گری هستیم و ما در اعزام تعداد زائر عمره نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه کسی بخواهد سند عمره را واگذار کند، می تواند اما من پیشنهاد می کنم که این کار را نکنند و حج عمره راه اندازی می شود، افزود: 2 پرواز به سوریه انجام دادیم و به محضی که امنیت زائرین تامین شود اعزام سوریه را مجدد خواهیم داشت.

مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه وظایف سازمان حج و زیارت، استانی کردن اعزام زائرین که همه کارها را از صفر تا صد نظیر انتخاب هتل را خودمان انجام می دهیم، افزود: اولین بار انجام شد هفته ای یک پرواز از استان چارتر انجام می شود، دفاتر می‌توانند چارتر بگذارند.

زینلی با اشاره به اینکه حرکت های زمینی و هوایی برای عتبات عالیات هم توسط شرکت ها می تواند انجام شود، اظهار کرد:  عتبات تکی و گروهی دارند می‌توانند بیایند قبلا سهمیه محور بود و اما اکنون استانی شده است.

کد خبر 1219945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha