اجرای طرح مشارکت اجتماعی سالمندان در بهزیستی مبتنی بر سند ملی سالمندان

محمدی با اعلام خبر اجرای اجرای طرح مشارکت اجتماعی سالمندان در بهزیستی مبتنی بر سند ملی سالمندان گفت: در سطح استان البرز سه هزار و ۷۸۸ سالمند از خدمات توانبخشی، آموزشی و حمایتی با هدف توانمندسازی بهزیستی اجتماعی برخوردار هستند.

« وجیهه محمدی» در حاشیه افتتاح مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان در کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مشارکت اجتماعی سالمندان در جریان بهزیستی از جمله برنامه هایی است که براساس سند ملی سالمندان مورد توجه جدی است.

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: در سطح استان البرز سه هزار و 788 سالمند از خدمات توانبخشی، آموزشی و حمایتی با هدف توانمندسازی بهزیستی اجتماعی برخوردار هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت تکریم سالمندان بیان کرد: تاب آوری، مشارکت زنان سالمند شعار ملی روز جهانی سالمندان است که متناسب با این کلید واژه ها، زمینه رشد میزان روحیه امید و نشاط در میان این قشر در نظر گرفته شده است.

 

محمدی تصریح کرد: تاب آوری اجتماعی از جمله موضوع هایی است که در قالب فعالیت های آموزشی با هدف بهزیستی اجتماعی و حفظ نشاط و آرامش مورد توجه مراکز توانبخشی بهزیستی است.

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: در سطح استان البرز 19 مرکز خدمات توابخشی، آموزشی به صورت شبانه روزی فعال هستند و یک هزار و 52سالمند نیز در این مراکز خدمات لازم را دریافت می کنند.

کد خبر 1219999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha