فساد ستیزی و مدیریت جهادی دو شاخصه انتخاب مدیران است

محمدی کیا با اشاره به شاخصه های انتخاب مدیران شهرستانی گفت: همسو با سیاست های دولت سیزدهم علاوه بر تخصص، روحیه فساد ستیزی و مدیریت جهادی از مولفه انتخاب و انتصاب مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی محمدی کیا« روز شنبه(نهم مهرماه) در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و معارفه رئیس جدید اداره گاز این شهرستان اظهارداشت: روحیه جهادی و فساد ستیزی منجر به کار و خدمت بیشتر و جلوگیری از فرصت های اتلاف بیت المال می شود.

فرماندار تیران و کرون افزود: زیاده خواهی و تخلف در مصرف انرژی که منجر به خلاف در کار شود از هیچ فرد و نهادی پذیرفته نبوده و شرکت گاز با چنین وضعیتی برخورد کند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد به بهانه تولید و اشتغال در مصرف انرژی زیاده روی کرده و یا قوانین را رعایت نمی کنند، تصریح کرد: با چنین افرادی برخورد شده و خواسته آنان غیر منطقی است.

 

محمدی کیا یادآورشد: به دنبال افزایش رضایتمندی هستیم اما دستیابی به این مهم باید در چهار چوب قانون و به دور از  تخلف  باید رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مطالبات مردمی دنبال می شود، تصریح کرد: توسعه بخش تولید در تیران و کرون باعث شده تا نیاز به انرژی مثل گاز نیز افزایش یابد که این مطالبه برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی نقش مهمی دارد.

 

فرماندار تیران و کرون به مشارکت مردمی در اجرای پروژه ها و فعالیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: فعال سازی نقش مردم در حوزه های مختلف در رفع نیازها نقش داشته و از طرفی نهادهای خدمات رسان شرایط را تسهیل کنند.

وی کمک به رفع نیازهای مردم روستاها را مهم خواند و یادآورشد: محرومیت زدایی مانع از مهاجرت و تخلیه سکونتگاه های روستایی خواهد شد.

کد خبر 1220014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha