مراسم وداع و تدفین شهید هاشمی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان در کرمان برگزار می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شهادت پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان زاهدان گفت: این شهید که عصر جمعه، ۸ مهرماه در غائله سیستان و بلوچستان توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید، کرمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، صبح یکشنبه(۱۰ مهر) با اشاره به شهادت پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان گفت: این شهید که عصر جمعه، ۸ مهرماه در غائله سیستان و بلوچستان توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید، کرمانی است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مراسم استقبال از این شهید امروز ساعت ۱۳:۳۰ در فرودگاه کرمان انجام می شود.

 


 

وی از مراسم وداع با پیکر مطهر شهید در بیت الزهرا حاج قاسم و مسجد قائم کرمان خبر داد و اظهار کرد: مراسم تشییع صبح دوشنبه ۱۱ مهر انجام می شود.

 

 

 

سردار نظری گفت: مراسم تشییع ساعت ۸:۳۰ از حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی برگزار و سپس برای تدفین به گلزار شهدا منتقل می شود.

 

 

 

وی تصریح کرد: شهید هاشمی از مدافعین امنیت کشور بودند و باید حق او ادا شود لذا از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

 

 

گفتنی است؛ سیدحمیدرضا هاشمی معروف به سیدعلی موسوی در حمله روز جمعه، ۸ مهر ۱۴۰۱ اشرار مسلح و عناصر ضدانقلاب و تجزیه‌طلب به مردم بی‌دفاع، مغازه‌ها، اموال عمومی و کلانتری‌ها در زاهدان به شهادت رسید.

 


 

براساس اخبار و شواهد، وقتی خبر حمله تروریستی به یک مرکز درمانی و بیمارستان در زاهدان به گوش او می‌رسد، ترجیح می‌دهد به‌جای فرماندهی عملیات از دور، شخصاً در میدان حاضر شود تا از وقوع فاجعه‌ای انسانی جلوگیری کند و در نهایت جان خود را فدای امنیت و ناموس کشور کرد.

 

 

 

فرمانده جوان و هیأتی اطلاعات سپاه زاهدان نمونه بارزی از کارآمدی و اعتماد به جوانان مؤمن و متخصص هیأتی بود که در دوران خدمت خود، توانسته بود مخلصانه خدمات شایانی را به مردم منطقه ارائه داده، عده‌ زیادی از اشرار و سرکرده‌های گروهک‌های تروریستی را به هلاکت رسانده و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کند.

 

 

 

دوستان هیأتی او در کرمان بارها از او خواسته بودند که به کرمان برگردد، اما پاسخ شنیده بودند که از زاهدان برنخواهم گشت مگر اینکه بازنشسته شوم یا به شهادت برسم.

کد خبر 1220045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha