۲۰۰ میلیون ریال دارو در پویش «مرهم زائر» جمع آوری شد

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: ۲۰۰ میلیون ریال دارو در پویش «مرهم زائر» از این شهرستان جمع آوری شد.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: هر ساله دارو و خدمات پزشکی برای زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق توسط جمعیت هلال احمر تأمین می‌شود که امسال 200 میلیون ریال دارو در پویش مرهم زائر از این شهرستان جمع آوری شد.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان با اشاره به حذف هزینه درمانی هلال احمر از روادید زائرین در سال جاری، خاطر نشان کرد: امسال برای اولین‌بار جمعیت هلال احمر در قالب پویش «مرهم زائر» در صدد شد تا با کمک خیرین، بخشی از نیاز دارویی این مراسم را تأمین کند که به خوبی محقق شد.

 

نوروزی بیان کرد: هموطنان به دو روش نقدی و غیر نقدی  در این پویش سهیم شدند و در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کردند.

 

وی با بیان اینکه امکان مشارکت غیر نقدی در این پویش با توجه به درخواست‌های مردمی فراهم شده بود، عنوان کرد: هموطنان نیز با اهدای اقلام دارویی بلااستفاده خود توانستند از ثواب این طرح برخوردار شوند.

 

وی در خصوص شرایط اقلام دارویی اهدایی، اضافه کرد: داروها باید دارای بسته بندی مناسب، دارای تاریخ انقضا و مصرف و همچنین غیر یخچالی باشد.

 

مدیرجمعیت هلال احمر شیروان افزود: انواع قرص‌ها و کپسول‌های نیمه استفاده، فرآورده‌های دارویی مایع، ژل نیمه جامد، سوسپانسیون‌ها، پمادها، کرم‌ها، محلول‌ها و قطره‌ها، اسپری‌ها و شیاف ها که به هر دلیل بسته بندی آن‌ها باز شده باشد، قابل دریافت نبود.

 

نوروزی بیان کرد: مردم و خیرین نیک اندیش داروهای غیر استفاده خود را با شرایط ذکر شده به  هلال احمر سطح شهرستان تحویل دادند.

 

 

کد خبر 1220047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha