تهیه اطلس سرمایه گذاری در استان فارس

خادمی گفت: دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس برای تهیه اطلس سرمایه‌ گذاری در استان اقداماتی انجام داده است و با استفاده از اطلس سرمایه‌ گذاری با اطلاع از زیست بوم و ظرفیت ها در حوزه سرمایه گذاری بهتر عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید مهدی خادمی، امروز یکشنبه (10 مهر) با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه بازار تولید، اشتغال و کارآفرینی در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس در این زمینه نقش راهبردی ایفا می کند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس افزود: فارس در حوزه سرمایه گذاری دارای ظرفیت های عدیده ای است و برای تسهیل حوزه سرمایه گذاری در فارس مسیر جدیدی در پیش گرفته شده است.

وی اضافه کرد: رویکرد تحول گرایانه و حضور فعال در جلب و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از اولویت های دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس است.

خادمی اعلام کرد: در مهرماه با ایجاد تغییرات ساختاری در روند فعالیت های دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس، فرآیندهای تسهیل گر الحاقی در چرخه جلب سرمایه گذار و جذب سرمایه حوزه رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان فارس که منطبق بر سیاست توسعه عدالت محور اقتصادی دولت انقلابی و مردمی است مورد اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های اجرایی و پیگیری استاندار فارس در این خصوص عنوان کرد: حوزه سرمایه‌ گذاری، رشد تولید و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در استان با جدیت مورد پیگیری و توجه قرار دارد و از نظرات متخصصان و بخش خصوصی و سازمان های های مردم نهاد در یان حوزه بهره خواهیم برد.

خادمی از اقدامات دفتر سرمایه ‌گذاری و اشتغال استان  برای تهیه اطلس سرمایه‌ گذاری خبر داد و گفت: با استفاده از اطلس سرمایه‌ گذاری از زیست بوم مربوط به مکان، ظرفیت ‌ها و منابع انسانی و طبیعی هر شهرستان استان مطلع خواهیم شد و در حوزه سرمایه گذاری بهتر عمل خواهیم کرد.

 

کد خبر 1220164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha