۲۲ مهر ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در مهرواره «با نور»

حجت الاسلام قاسمی گفت: بانوان اردبیلی تا ۲۲ مهرماه فرصت دارند تا در مهرواره «با نور» ثبت نام کنند.

حجت الاسلام محمد صادق قاسمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مهرواره «با نور» با هدف مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت های محله و مسجد و افزایش مشارکت های جهادی فعالان فرهنگی و دینی است.

 

دبیر اجرایی مهرواره «با نور» استان اردبیل تصریح کرد: این مهرواره در دو بخش حل مسئله و خاطره نویسی تبلیغی با بررسی مسائل و مشکلات محلات و رصد نیاز فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: طبق آخرین آمار ثبت نام کنندگان تاکنون ۲۱هزار و ۴۴۹ بانو از اقصی میهن اسلامی در این مهرواره ثبت نام کرده اند و از استان اردبیل نیز بیش از 1500 نفر ثبت نام کرده اند که جز استان های برتر از لحاظ تعداد شرکت کننده است.

 

حجت الاسلام قاسمی یادآور شد: حوزه خانواده، رابطه زوجین، فرزند پروری، فرزند آوری، سبک زندگی، اقتصاد خانواده، سلامت جسمی و روانی خانواده از جمله مباحثی هستند که در این مهرواره مطرح می شود.

 

دبیر اجرایی مهرواره «با نور» استان بیان کرد: بانوان اردبیلی تا 22 مهرماه فرصت دارند تا در مهرواره «با نور» ثبت نام کنند و علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی مهرواره «با نور» و یا عدد یک را به سامانه پیامکی 5000175 ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1220190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha