مجموعه فراجا در استان بیش از ٢ هزار نفر قاری قرآن دارد

حجت الاسلام رامیار گفت: مجموعه فراجا در استان بیش از ٢ هزار نفر قاری قرآن دارد و همه توان را به کار بسته این تا به سمت پلیس در تراز جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام علیرضا رامیار امروز یکشنبه (۱۰ مهر) در جمع خبرنگاران در مشهد گفت: انتظارات زیادی از مجموعه انتظامی وجود دارد اما پاسخگویی روزانه به ٢۴ هزار تلفن در مجموعه پلیس ١١٠ کار سختی است و باید شهروندان سنگینی حجم کار پلیس را درک کنند اما پذیرای انتقادات سازنده هستیم.

 

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نظارت بر همه فرایندها از وظایف فراجاست و در جاهایی ایراد وجود دارد اما تلاش می شود این وظیفه به بهترین شکل عملیاتی شود؛ ادامه داد: در حوزه آموزشی و رفتاری نیز در این مجموعه اقدامات خوبی صورت گرفته است، آسیب در حوزه فراجا متفاوت از سایر حوزه های نظامی و دفاعی است از این رو  آسیب شناسی در این مجموعه مورد تاکید است.

 

وی بیان کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر ماموران انتظامی در استان در مقابل بدرفتاری ها و ناهنجاریها، فشارهای زیادی تحمل کرده اند که کار در این شرایط بسیار سخت و پر استرس است. همچنین به منظور رعایت مسایل شرعی از توان بانوان پلیس در این اغتشاشات استفاده شد.

 

حجت الاسلام رامیار با بیان اینکه پلیس، روزانه بیش از ٣٠٠ ماموریت انجام می دهد و با توجه به حجم کار در این مجموعه کمترین ریزش در حوزه سیاسی را داشته ایم و امنیت سیاسی و اعتقادی به صورت مرتب رصد می شود؛ افزود: مجموعه فراجا در استان بیش از ٢ هزار نفر قاری قرآن دارد و همه توان را به کار بسته این تا به سمت پلیس در تراز جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

 

وی افزود: اصحاب رسانه باید بدانند یک جمله می تواند چه تاثیری در جامعه داشته باشد و در مسیر اطلاع رسانی و هدایت مردم گام بردارند.

 

کد خبر 1220194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha