روشنفکری واقعی در گرو بهرمندی از قرآن و سیره اهل بیت (ع) اتفاق می افتد

حجت الاسلام غلامعلی تبار با بیان اینکه امروز برای رسیدن به روشنفکری واقعی و حقیقی بهترین راهنما قرآن است گفت: متاسفانه برخی با بهره مندی از تفکرات غربی درصدد روشنفکری غربی هستند در حالی که روشنفکری واقعی را می توان در قرآن و سیره اهل بیت(ع) یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام صادق غلامعلی صبح امروز یکشنبه (۱۰ مهر) در آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسبقات قران نیروی انتظامی خوزستان اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی و هدایتگر همه انسان هاست و هیچ شکی در هدایتگر بودن این کتاب آسمانی وجود ندارد.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه هرکس پنجره وجودی خود را به سوی حقایق باز کند رستگار می شود افزود: قرآن این کتاب کامل بهترین راهنما و هدایتگر برای همه بشریت است که می توانند با استفاده از آن سعادت و دنیا و آخرت را کسب کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت وجودی خود را باید برای بهره مندی از این کتاب مقدس آماده کنیم ادامه داد: امروز برای رسیدن به روشنفکری واقعی و حقیقی بهترین راهنما قرآن است، متاسفانه برخی با بهره مندی از تفکرات غربی درصدد روشنفکری غربی هستند در حالی که روشنفکری واقعی را می توان در قرآن و سیره اهل بیت (ع) یافت.

 

حجت الاسلام غلامعلی تبار با اشاره به اینکه تاریکی های جسم و روح با قرآن شفا پیدا می کنند یاد آور شد: یکی از مهمترین نشانه های کامل بودن قرآن بدون تاریخ انقضا بودن آن است، این کتاب همواره برای دشمنان خود این فرصت را قرار داده تا بتوانند ذره ای اشتباه در آن پیدا کنند، قطعا تلاش دشمنان برای این کار بیهوده و بی ثمر خواهد ماند.

 

کد خبر 1220197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha