تلاش دشمن برای سوریه سازی از ایران ناکام خواهد ماند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: بی تردید تلاش دشمنان برای سوریه سازی از ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ایران ناکام خواهد ماند و روسیاهی به زغال می ماند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، ابراهیم رضایی در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه (۱۰مهر) در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس،گفت: اغتشاشات اخیر فتنه گران در برخی نقاط کشور را محکوم می کنیم و ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار برخورد با صحنه گردانان و عوامل اصلی این آشوب ها و اغتشاشات در داخل و خارج کشور هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس  اظهار کرد: آن هایی که تا دیروز اقدام به تحریم ظالمانه مردم ایران اعم از تحریم دارو، ماسک و واکسن کرده بودند امروز اقدام به ایجاد اغتشاش و آشوب در داخل کشور کرده اند. بی تردید تلاش دشمنان برای سوریه سازی از ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ایران ناکام خواهد ماند و روسیاهی به زغال می ماند.

همچنین محمدحسن آصفری در تذکری گفت: تذکر من خطاب به آقایان سلبریتی است که در آشوب های خیابانی اخیر سوءاستفاده های خود را کردند، این در حالی است که شهید چمران می گوید زمانی که در شیپور جنگ دمیده می شود آنگاه تشخیص مرد از نامرد داده خواهد شد. اما این افراد که ادعای حمایت از مردم را دارند با وجود اینکه سن‌شان به حضور در جنگ اقتضاء می کند اما باید پرسید در زمان دفاع مقدس کجا بودند.

نماینده مردم اراک در مجلس اظهار کرد: همچنین افرادی که در آن طرف آب ها از آشوب ها حمایت می کنند چرا حتی یک خط نامه به سازمان های بین المللی بابت تحریم های غذایی و مواد اولیه در ایران ننوشته اند و چرا سلبریتی ها اقداماتی در جهت حمایت از مردم در زمان تحریم ها نکرده اند، این افراد باید امروز پاسخگو باشند. از نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی انتظار است با کسانی که از اعتراض های مردم سوءاستفاده کردند و موجب به شهادت رسیدن تعدادی از بسیجیان و نیروهای انتظامی شدند برخورد قاطع کنند.

کد خبر 1220229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha