لزوم ایجاد ارتباط نظام مند بین صدا و سیمای فارس و حوزه جبهه انقلاب فرهنگی

پهلوانیان گفت: با تعامل مطلوب در فارس می توانیم به معرفی این ظرفیت های ارزشمند استان بپردازیم و لازم است تا ارتباط بین صدا و سیما و حوزه جبهه انقلاب فرهنگی نظام ‌مند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، احمد پهلوانیان، امروز یکشنبه (10 مهر) در نشست با دبیران مجمع‌ های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: فارس دارای ظرفیت ‌های بی نظیر تاریخی، هویتی، تمدنی، علمی و فرهنگی، هنری، معرفتی و مذهبی است که باید این ظرفیت ‌ها را در کشور و در عرصه بین ‌الملل به صورت برجسته نشان داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: ملاصدرای شیرازی با اندیشه و تفکر در حوزه مباحث معرفتی، حکمی، فلسفی و عرفانی، شهدای  بزرگی همچون «شهید آیت ‌الله دستغیب»، سرداران شهید، ۱۵ هزار شهید و شهدای مدافع حرم مانند سردار «شهید اسکندری» و ... از ظرفیت های فارس است که باید در کشور و دنیا نمود داشته باشند.

وی اضافه کرد: با تعامل مطلوب در فارس می توانیم به معرفی این ظرفیت های ارزشمند استان بپردازیم و لازم است تا ارتباط بین صدا و سیما و حوزه جبهه انقلاب فرهنگی نظام ‌مند شود.

پهلوانیان با اشاره به اقدامات صدا و سیمای مرکز فارس در این خصوص اعلام کرد: صدا و سیمای فارس تلاش می‌ کند با کمک جبهه فرهنگی و برنامه ‌ریزی به یک جلوه رسانه ‌ای واحد با هدف پیش برد اهداف و تفکرات انقلاب اسلامی برسد و از دبیران مجمع‌ های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خواستار معرفی جوانان نخبه و توانمند در بخش‌ های برای حضور در برنامه ‌های صدا و سیمای فارس هستیم.

کد خبر 1220280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha