فعال شدن ۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه‌راکد خوزستان از سال گذشته تاکنون

خلیلیان از سال گذشته در مجموع فعالیت‌های مختلف (صنعتی و کشاورزی) حداقل ۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه‌راکد فعال شدند و به طور کامل به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان، پیرامون فعالسازی واحدهای راکد و نیمه‌راکد مستقر در شهرک‌ها به ویژه نواحی صنعتی استان اظهار کرد: واحدهای راکد و نیمه‌راکد مستقر در شهرک‌ها به ویژه نواحی صنعتی استان احصا شدند.

 

استاندار خوزستان افزود: برخی از این واحدها مشکلاتی در زمینه بانکی و مواد اولیه دارند که در تقسیم‌بندی صورت گرفته بنا شد تا با اقدام ضربتی مشکلات آنها را برطرف کنیم و به اشتغالزایی استان بیفزائیم.

 

وی اضافه کرد: از سال گذشته در مجموع فعالیت‌های مختلف (صنعتی و کشاورزی) حداقل ۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه‌راکد فعال شدند و به طور کامل به چرخه تولید بازگشتند.

 

خلیلیان به برخی از اقدامات دولت سیزدهم در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: ۲۴ پروژه بزرگ در این جلسه مورد توجه قرار گرفت و کلیات آنها تصویب شد؛ همچنین بنا شد این طرح‌ها در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی کارشناسان قرار گیرند و پس از آن به تصویب نهایی برسند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این ۲۴ پروژه در مجموع تحول عمده‌ای را از نظر اشتغالزایی و تولید در استان ایجاد خواهد کرد.

 

لازم به ذکر است، در این جلسه به موضوعات مرتبط با اشتغال آفرینی، افزایش تولید، ارتقای استان و حرکت به سوی فعالیت‌های دانش بنیان پرداخته شد.

 

کد خبر 1220627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha