امیر آذرفر از مردان بزرگ تاریخ ساز است

چمران با بیان اینکه بسیاری از نیروهای دفاع مقدس گمنام هستند و یاد کمی از آنها می شود، گفت: امیر آذرفر از مردان بزرگ تاریخ ساز است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در مراسم گرامیداشت امیر غضنفر آذرفر با اشاره به یاد و خاطره شهدای امنیت، سلامت و دفاع مقدس گفت: قطعا باید از کسانی که ایران امروز را تحویل ما دادند، تقدیر کرد؛ گرچه آنها برای تقدیر این کار را نکردند و کار آنها بسیار ارزنده و ارزشمند است.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نیروهای زیادی در دفاع مقدس داشتیم که تقریبا گمنام هستند و یاد کمی از آنها می شود. در طول دفاع مقدس امیر آذرفر را ملاقات می کردیم و خوشحالم که امروز در این مراسم بزرگداشت شرکت می کنم و از برگزارکنندگان این مراسم کمال تشکر و تقدیر را دارم.

 

وی خاطرنشان کرد: فرماندهانی همچون امیر آذرفر مردان بزرگ تاریخ ساز هستند که به قول شهید چمران شیپور جنگ مردان روزگار را می شناساند. آنها (امیر آذرفر) از مردان روزگار هستند و می مانند و حق کشور را باز ستاندند.

 

وی گفت: امروز با سربلندی تمام از آنها حمایت می کنیم تا بتونیم این کشور را به دست صاحب اصلی آن برسانیم و یاد و خاطره امیر آذرفر را گرامی می داریم.

کد خبر 1220652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha