نهادینه شدن فرهنگ اسلامی راه مقابله با دسیسه های دشمنان است

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر ضرروت ارتقای برنامه های فرهنگی جهت مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان، گفت: جهت تحقق این مهم اشاعه فرهنگ اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

« محمدتقي امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: دشمنان در قالب دسیسه های مختلف فرهنگی به دنبال جدا کردن جوانان از عقاید ارزشی و مذهبی هستند.

 

کارشناس دینی و فرهنگی با بیان اینکه امروز دشمنان برای تحقق اهداف خود از  ظرفیت رسانه ها، مطبوعات و فضای سایبری کمک می گیرند، افزود: دشمنان در قالب این دسیسه های می خواهند ارزش های اسلامی را از خانواده ها بخصوص قشر جوان و نوجوانان بگیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند با بی هویت کردن جامعه  و آینده سازان آن راحت تر به مقاصد و اهداف شوم خود  دست یابند.

 

حجت الاسلام امیدی با تاکید به اینکه  برنامه ریزی فرهنگی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است، اظهار داشت: باید با معرفت افزایی و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان را فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه کم شدن شناخت جوانان و نوجوانان از اسلام و ارزش های دینی، از مهم ترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی است، تصریح کرد: ترویج و گسترش فضائل اهل بیت(ع) در راستای تقویت بنیه های دینی مذهبی امری مهم و اساسی است.

 

حجت الاسلام امیدی با اشاره به نقش نهاد های فرهنگی ومذهبی و رسانه ها در ترویج فرهنگ دینی در بین قشر جوان ونوجوان، اظهار کرد: این نهاد ها باید با تولید برنامه های فرهنگی مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به ارزش های دینی و مذهبی تلاش کنند.

کد خبر 1220791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha