ترسیم گام دوم انقلاب اسلامی ایران با اقتدار، بصیرت و دشمن شناسی همراه است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت شناخت دشمن و ایادی استکباری آن گفت: ترسیم گام دوم انقلاب اسلامی ایران با اقتدار، بصیرت و دشمن شناسی همراه است.

« سید محمدرضا موسوی زاده» در تحلیل سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی روز گذشته ۱۱ مهر در دانشگاه افسری به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: زمان شناسی، دشمن شناسی و بصیریت رهبرمعظم انقلاب، بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس کرد. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به فتنه های اخیر و اغتشاش ها افزود: هدایت های آگاهانه، مدبرانه و رهبری بی نظیر رهبرمعظم انقلاب همچنین مواضع دقیق ایشان در فتنه اخیر که به بهانه فوت مهسا امینی، شکل گرفت نشان می دهد که گام دوم انقلاب اسلامی با اقتدار و عزت برداشته شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی و هوشیاری تمامی مردم نسبت به اتفاق ها و رویدادهایی که مبنای آن فتنه است اظهار کرد: تحریم ها و تهدیدها همواره متوجه انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر بارها و بارها ؛موانع مختلف ایجاد شده است؛ قدر مسلم مردم ایران اسلامی با باور به ارزش های ایمانی و انقلاب اسلامی در مسیر رشد و عزت مندی انقلاب ایستاده اند. 

 

موسوی زاده خاطرنشان کرد: برای خنثی سازی تحریم های اقتصادی دولت مردم سیزدهم با تمام توان و قدرت ایستاد؛ طرح جراحی اقتصادی با هدف رفع مشکلات متعددی که در طول چند سال گذشته شکل گرفته است به عنوان یک مسئله اساسی مورد نظر دولت قرار گرفت و در این مسیر شبانه روز در تلاش است و این مطلبی است که استکبار توان دیدن آن را ندارد. 

 

 

کد خبر 1220845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha