جامعه قرآنی سپاه ثارالله رتبه های خوبی در سطح ملی دارد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جامعه قرآنی سپاه ثارالله در سال گذشته رتبه های خیلی خوبی در مسابقات سراسری سپاه و نیروهای مسلح کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ پاسدار رضا موحد، سه شنبه(۱۲ مهر) در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم برادران سپاه و سرباز و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل در سپاه گفت: در این مرحله بیش از ۲۰۰ نفر شرکت کردند.

 

 


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان افزود: افرادی که حد نصاب نمره لازم برای ورود به مسابقات سراسری سپاه را کسب کنند آذرماه جهت شرکت در مسابقات به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 

 

 

موحد اظهار کرد: جامعه قرآنی سپاه ثارالله در سال گذشته رتبه های خیلی خوبی در مسابقات سراسری سپاه و نیروهای مسلح کسب کردند.

 

 

وی در همین باره از کسب پنج رتبه برتر کشوری توسط برادران و سه نفر از خواهران رتبه برتر و یک نفر هم در رشته پنج جزء رتبه اول را در نیروهای مسلح کشور کسب کردند.

 

 


موحد تصریح کرد: از این حیث، سپاه ثارالله استان کرمان در بین رده های سپاه کشور در سال گذشته رتبه چهارم را کسب کرد.

 

 

 

وی در پایان گفت: سربازان نیز مانند پاسداران حضور پررنگ داشتند که یکی از سربازان سال گذشته در حفظ کل قرآن کریم رتبه کسب کرد.

کد خبر 1220865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha