نمایشگاه کتاب «مهر» در آران و بیدگل گشایش یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از گشایش نمایشگاه کتاب «مهر» با افزون بر یک هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، نمایشگاه کتاب «مهر» در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با افزون بر یک هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در زمینه های دینی، ادبیات، روانشناسی، کودک و داستان به همت انتشارات باران خرد و با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری آران و بیدگل برپا شده است.

 

ضابطی با بیان اینکه یکی از سیاست های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت فصلی است، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب فضایی پرشور ایجاد می کند که نشاط فرهنگی و زمینه لازم برای بروز خلاقیت و استعدادهای بالقوه، افزایش سرانه کتابخوانی و تأمین نیاز علاقه مندان به کتاب از جمله ثمرات آن است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: این نمایشگاه تا ۳۰  مهر ماه برای بازدید عموم  دائر است و تمامی کتاب های آن با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف ویژه نمایشگاهی به فروش می رسد. 

 

ضابطی افزود: علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ به سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران وبیدگل واقع در بلوار آیت الله عاملی، خیابان ارشاد مراجعه و کتب مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

کد خبر 1220985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha